Monday, May 10, 2010

Løpetidens 15. og 16. dag

Onsdags morgen var det tilbake til dyrlege B. Lande. Denne gangen fikk vi en skikkelig stor og god dose som vi insiminerte Mira med.

Torsdags morgen holdt jeg dem avskilt og jeg lot Albert ligge litt alene ute i bilen mens Mira var inne med oss. Da læg han der og ulte furstrert over at dama hans ikke var der. Jeg lot han ligge der en stund og tenkte at om naboene kom for å klage, så skulle jeg da forsvare dette;) Da jeg da slapp dem sammen igjen... gikk det i underkant av ti min før de endelig fikk det til! Mira ble nok litt forskrekket over hva som skjedde, mens Albert fikk jeg hjelpet ned slik at de stod rompe mot rompe. Slik hang dem i overkant av 15 min. Det gikk fint å holde dem rolige. Siden jeg hadde telefonen med meg fikk jeg ringt inn til min svigerinne som kom ned for å hjelpe til med å holde dem. Hun overtok godsnakkingen til Mira, mens jeg fikk gått til Albert og gitt han en velfortjent klapp i brystet:)

Etter dette ble Mira litt mer avisende ovenfor Albert og satte han på plass noen ganger, så timingen på det hele virket veldig bra.

No comments:

Post a Comment