Monday, May 10, 2010

Mira får løpetid.

Onsdag 14. april får jeg telefon fra Jette om at Mira har fått løpetid. Jeg bestiller hjemreise for onsdag 21. april for å lande på Sola flyplass torsdag den 22. april.

Litt asketrøbbel og flykaos fra torsdag 15. april... hmm, vil dette påvirke min hjemreise?

Onsdag 21. april reiser jeg opp til flyplassen. Min yngste tobente datter, Sienna på 1 år er med og det ser ut til at flyene flyr forholdsvis normalt igjen.
I Frankfurt er flyet til Stavanger kanselert, vi booker dermed om til Oslo, Gardermoen for å fly med SAS til Stavanger senere på kvelden...

I Oslo er alle SAS fly kanselert, mens Norwegian flyr til Vestlandet...

Ender tilslutt med å ta flytoget til Oslo S for så å sette oss på natt toget til Stavanger. Ok tur, ingen avsporing (som toget gjorde bare tre dager etter vår tur...) Entrer Stavanger stasjon kl 7 om morgenen, i bilen vår ligger allerede Mira og venter. Og etter at sjåføren og min gode hjelper, Arild er blitt kjørt avgårde på jobb, kjører jeg for å hente med meg Albert. Tusen takk Guro og Vidar for at dere lot meg låne Albert! Kjekt å få lov til å bli enda bedre kjent med han, og han er hjertelig velkommen til å komme på besøk igjen.

Etter at begge hundene er på plass i bilen, drar vi avgårde til Etne.

Mira luftes først, deretter tar jeg ut Albert som ivrig snuser der Mira har vært og markert.
Han får en kjapp "utløsning" mens han snuser på det ene tisseplassen til Mira...

Disse bildene er tatt lørdag 24. april, (Mira's ellevte dag i løpetiden).

Det hvite på bilde, kalles for snø... Mira demostrerer litt for Albert..., men dette blir noe feil;)

Litt leking.
Her er Albert til høyre, dvs, at hunden til venstre er Mira;)
Albert i front.

No comments:

Post a Comment