Sunday, July 11, 2010

11. Juli 2010

Da har vi kommet til valpenes tredje leveuke. Nå er øynene åpnet og det er mer liv i kassen. Denne uken er hovedmålet at de skal få oppleve litt lyder i hjemmet som bl.a tv, støvsuging m.m. Vi fortsetter målet fra forrige uke, der en og en skal få kos og stimuli hver dag.

Idag fikk de kjenne en hårkost på kroppen for første gang også var det igjen klar for å klippe klørene.

Har sneket meg til å låne pappa's pc og da fikk jeg laget til en lenger og bedre annonse på finn.no

Har selvsagt tatt noen flere bilder og filmet mer. Disse håper jeg at jeg kan legge ut når laptoppen har blitt rehabilitert,... forhåpentligvis i løpet av morgen dagen!

Ellers har jeg begynt å finpusse på klasse 2 øvelsene i lydighet for mamma Mira. Mulig hun skal få gå et kveldsstevne i nabobygda i løpet av august:) Dette blir spennende og kjekt å ta fatt på. Hun er litt ivrig, så vi jobber helst med perfeksjonering av rolige øvelser inne i stua. Som å holde apporten i utgangsstilling, plassering på punktet/boksen , litt vendinger i fri med fot osv. Gøy å jobbe med Mira som er så utrolig motivert:) Kanskje jeg skal få laget noen filmsnutter om hvordan jeg jobber med henne...

No comments:

Post a Comment