Tuesday, July 27, 2010

26. juli 2010

Tenk at valpene allerede er blitt en månede gamle.
Det begynner å bli mye mer med dem og de leker sammen og utforsker verden. Jeg har begynt å gi dem tilliggsfôr, noe som sansynligvis resulterte i oppkast og diarè på søndagen. Derfor ble jeg en ekstra dag på Aksdal for å få ro og bhandling. Mandagsmorgen var det full liv i leiren igjen og de fikk en liten barnskje med hundepølse hver til frokost. Små hyppige måltider nå i starten for å la dem tilvenne seg.

Kjørte så til Etne etter å ha tatt fire ukers bilder. Det viser seg at det er i Etne jeg kun kan finne frem til den dataen jeg har lagret på "memory sticken". Dermed fikk valpene og Mira sove sin aller første natt "alene" nede på vaskerommet, og jeg satt ellers oppe til 03.15 for å gjøre ferdig valpe guiden. Har enda litt arbeid igjen, men håper å få kopiert alt og lagt det i permene i løpet av de neste dagene.

No comments:

Post a Comment