Thursday, July 22, 2010

22. juli 2010

Dagen i dag så har valpene vært mye i stua. (I går også;) Har huset for meg selv da mamma og pappa Grønfur har dratt på ferie;) Har ikke helt fått dem stuerene enda, men vi jobber med det;) Hver gang de har spist og sovet, løfter vi dem bort dit de kan tisse... Dette regner jeg med skal ordne seg da vi flytter dem ned i den andre stua og de har muligheten til å gå ut i valpegården. (Dessuten er det nok litt tidlig å forlange dette, men gøy å "trene" litt med dem:)

Her spiser de fast føde igjen:)

En liten koseserie med Sienna og en guttevalp, som ender i at valpen slikker henne på kinnet:)
Stina hjelper gjerne til og det er hun som lager "spennende utfordringer" til valpene. Derfor er det litt rot i stua om dagene, men hva gjør vel det:) Her trener/leker hun med Mira.
Her er en som studere støvsugeren mens den suser. Ellers har alle ni fått en ny runde med kloklipp igjen. Nå gikk det raskere da de er begynt å bli vant med at de skal ligge stille på fanget mitt.
Her har en av valpene sovnet sammen med Stina. I kveld har hun hatt tre med seg i sengen til de sovnet... og da har vi bytett dem ut med en annen... Denne sovnet sammen med henne.
I morgen kommer "Gudmoren" til Goalgetter No 1 på besøk, Elisabeth M. Laksfoss:) Etterpå skal valpene få seg en biltur til Etne når jeg leverer jentene til Svigers. Registreringspapirene ble sendt til Usa adressa mi, men kom til Norge i dag sammen med baggene og noe annet utstyr. Satser på at mye av innholdene i permene vil være ferdig i morgen og at baggene med innholdet i vil stå klar i løpet av helgen.
Lørdag tar jeg med meg hundene til Haugesund da jeg skal i en 35 års dag med syv retters hjemme hos min svigerinne. Det er en selvfølge at valpene får sove på en bra plass, dette er avklart på forhånd:)
På søndag er de blitt fire uker og en dag. Da er jeg så heldig å få hjelp av Martha Hamre på kennel Top Wesselton som skal hjelpe meg med å stille dem opp og bilder skal tas.
Oppdatering med bilder vil komme etter helgen.

No comments:

Post a Comment