Tuesday, July 13, 2010

13. juli 2010


Da er valpepakkene fra Royal Canin kommet. Baggene er snart ferdige og jeg regner med at dem er på døra i Houston i morgen og da kommer de til Norge sammen med "Tante Ingelin" i slutten av denne månden. Permene til valpeguiden er i hus også det meste av utstyret er på plass:)

Mye gøy!

Ellers har jeg høytrykkspylt terrassen og valpegården har jeg satt opp, selv om valpene fremdeles skal være på rommet sammen med meg, så er det greit å begynne å få tingene på plass:)

Valpene har fått opplevd litt mer alene tid nå sammen med oss her i huset. En og en har sett stua og kjøkkenet.

Slik som det ser ut nå, så skal endelig barna i nabolaget få lov til å komme og klappe på valpene. Idag kom de to første jentene på ti og tolv år som fikk en liten visitt og Mira synes dette var helt greit.

I morgen skal jeg hente jentene mine i Etne og noen venner av oss som bodde sammen med oss(ett år) i Houston kommer for å hilse på :)

No comments:

Post a Comment