Wednesday, August 4, 2010

Valpebloggen fremover

Da nærmer det seg valpetest. Jeg kan allerede se ulike typer personligheter i valpene, men det er alltid spennende å få en ekstern person til å vurdere hver og en av dem i et nytt og fremmed rom.



Jeg vil benytte anledningen til å takke alle av dere som har vist interesse og spurt om tilgang til valpebloggen. De av dere som ikke skal ha valp, kan fortsatt følge med på vår hjemmeside om hva vi gjør og hvordan det går med valpene fremover. Jeg vil etter valpetesten kun gi adgang til valpebloggen til de av dere som skal ha valp og da håper jeg at en kan benytte seg mer av kommentarfeltet for eventuelle spørsmål og erfaringer i fremtiden.

Har begynt å ane hvem av valpene som kan passe til hvem. Ring gjerne på for å høre mer, ellers kommer jeg til å ringe etter at valpetesten er blitt utført i løpet av en ukes tid. Her er to meget tiltalende tisper som kan hevde seg godt i utstillingsringen i fremtiden.

No comments:

Post a Comment